Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Αρχίσαμε

Πάσχα, γύρω στις δύο το πρωί, λίγο ζαλισμένη, λίγο ζαβλακωμένη, λίγο νυσταγμένη, λίγο να μεν τσιλλίσω κανένα, λίγο να πάω σπίτι σώα, προσπερνώ μια γιγαντοαφίσα με τον Ριτς της τόλμης και γοητείας τζαι παραλίγο να ξεράσω γιατί εγώ ήμουν του Θορν. Δεν πρόλαβα να διαβάσω τι λέει η αφίσα τζαι μέχρι το πρωί κατέληξα να πιστεύω πως ήταν παρενέργειες του ποτού τζαι ότι το εφαντάστηκα. Όι πως το θυμόμουν το πρωί, μέχρι την ώρα που ξαναπέρασα που τζιαμέ τζαι εξαναείδα το.

Δεν ήταν ο Ριτς της τόλμης και γοητείας, ήταν ένας υποψήφιος του δήκο για τες ευρωεκλογές, τζαι όσοι τζαι όσες νομίζετε ότι εν ωραίος επειδή μου θύμισε τον Ριτς μεν κάμνετε χαρά, τα γούστα μου ξέρετε τα. Από ότι φαίνετε θα είναι ο αριστίνδην αυτών των ευρωεκλογών, εκατό μέτρα πιο κάτω είσιεν ακόμα μια γιγαντοαφίσα, πας σε τούτα τα ποτούτα που προβάλλουν δυο τρεις αφίσες, τζαι ακόμα τζαι το πρωί, εφάνηκε μου ότι που τες τρεις αφίσες οι δυο ήταν η ίδια η δική του. 


12 σχόλια:

  1. Καλέ ο Ρίτς ήταν παίδαρος. Τόσες γωνίες ούτε το πεντάγωνο. Αυτός είναι μπούλης. Σαν τον γιό Βαρβιτσιώτη ένα πράμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι από τις προηγούμενες ευρωεκλογές η αφίσα, τώρα μεγάλωσε, έστρωσε κάπως :-)))

      Διαγραφή
  2. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ακόμα γελώ, είσαι τέλεια. Άκου η καλύτερη ατάκα που άκουσα έβερ σχετικά με τον Πιτσιλλίδη είναι: "Θέλω να δω το μεταφραστή του Ευρωκοινοβουλίου την ώρα που να μιλά ο Πιτσιλλίδης".

    Σκέφτου να μεταφράζει το στρουθοκαμηλισμός ας πούμε(ostrichmos???-wtf????, hiding but still seen???) :)))Xρόνια σου Πολλά btw!!!

    υ.γ υποψήφιος του ΔΗΣΥ, έβαλες ΔΗΚΟ. Kαι γω του ΘΟΡΝ ήμουν :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "hiding but still seen" :-)))

      η αφίσα που είδα εν άλλου, του δηκο. απλά έβαλα τον Πιτσιλλίδη δαμέ επειδή είσιε γεμώσει τη Λεμεσό με αφίσες στες προηγούμενες ευρωεκλογές ;-)

      δεν είναι υποψήφιος τωρά, αλλά παρόλες τις *σεναριολογίες* μένει πιστός στον δησυ ;-)

      Διαγραφή
    2. Οκ εσυγχηστην αμ σόρρυ!:)

      Διαγραφή
    3. διερμηνέας κοπέλλες, όι μεταφραστής!

      Διαγραφή
    4. άλλος ένας επαγγελματικός προσανατολισμός που μετάνοιωσα που δεν ακολούθησα :-)

      Άμυ που επήαν τα ποστς σου;;

      Διαγραφή
    5. Μουν μ θενξ για την διευκρίνηση και Χριστός Ανέστη! Ουφ μου έφαν τα η λογοκρισία:/

      Διαγραφή
  3. Αααα είδα τον τζι' εγώ τζιαι έμεινα τζιαι έχασκα.
    Νοπ. Νο Ρίτζ χίαρ. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. E άτε βάλτε μας κι εμάς τον Ριτζ να τον δούμε καλέ μου, πρέπει να κόψουμε να έρτουμε στην Συμπρωτεύουσα να τον θαυμάσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν βόλεψε να τον βγάλω φωτογραφία, πριν λίγο όμως έπιασε το μάτι μου μιαν αφίσα στον δρόμο Λεμεσού - Λευκωσίας, οπότε περιμένετε τζι έρκετε ;-)

      Διαγραφή