Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Η πιο καλή δασκάλα είμαι ‘γω

Εδώ και πάρα πολλά χρόνια, συνεργάζομαι με ένα φροντιστήριο, διδάσκω η φωστήρας κάποια τεχνικά μέρη του κλάδου μου στα οποία γιατί να το κρύψω άλλωστε, είμαι πολλά καλή.

Δεν είναι μόνιμη ή σταθερή δουλειά, όποτε υπάρχει άτομο το οποίο θέλει να μάθει τα συγκεκριμένα πράματα, με καλούν να του / της τα μάθω και πληρώνομαι με την ώρα, πράμα που μου επέτρεπε όταν δούλευα και κανονικό οκτάωρο, να βγάζω το παντεσπάνι μου και το οποίο μου επιτρέπει τωρά που δεν δουλεύω κανονικό οκτάωρο, να βγάζω τα μακαρόνια μου.

Τούτα ούλλα τα χρόνια, πολλά έχουνε δει τα μάτια μου αλλά αυτό το τωρινό μου φέρνει τρόμο (χοντροκλεμμένο).

Άντεξα ένα τύπο ο οποίος δυσκολευόταν αφάνταστα να κατανοήσει το 1 + 1 και επιπλέον μου εκόλλαν, άντεξα έναν άλλο τύπο του οποίου ήθελα να κολλήσω αλλά δεν εγίνετουν με αποτέλεσμα οτιδήποτε να του λαλώ να παίρνει μες τον νου μου πονηρές διαστάσεις, πχ 1 + 1 ίσον δύο όπως εμείς οι δυο τίτσιροι στο κρεβάτι μωρό μου, άντεξα μια τύπισσα η οποία βρήκε στο πρόσωπο μου μια φιλενάδα και η οποία μου ανέλυε για δύο ώρες τα γκομενικά της. Άντεξα.

Με την καινούργια δεν ξέρω τι θα γίνει όμως. Νοιώθω σαν να παίζω στη Λάμψη και το Καλημέρα ζωή ταυτόχρονα. Διάλογος:

Εγώ: 1 + 1 ίσον δύο
Τζείνη: τι;
Ε: 1 + 1 ίσον 2
Τ: α
Ε: το κατάλαβες;
Τ: ναι
Ε: 1 + 1 ίσον;
Τ: τι;
Ε: πόσα κάμνουν;
Τ: ποια;
Ε: το 1 + 1
Τ: ε ναι, τι πράμα;
Ε: πόσα κάμνουν;
Τ: εννοείς πόσα κάμνουν 1 + 1;
Ε: ναι
Τ: α! εεεεεεε…
Ε: το είπαμε, 1 + 1 κάμνει…
Τ: περίμενε, μα εννοείς πόσα κάμνει 1 + 1;
Ε: ναι.
Τ: 2, έννε;
Ε: ναι!! μπράβο!! [πυροτεχνήματα, βουβουζέλες, κόκκινα χαλιά, νόμπελ, όσκαρ, γκράμμυ, μπάφτα, τόνυ, θοκ]
Τ: να σε ρωτήσω κάτι;
Ε: φυσικά [αστέρι μου]
Τ: τελικά, 1 + 1 πόσα κάμνουν; 












33 σχόλια:

  1. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα......Οσα Ουφ τζιαι πουφ αν πεις εννα εσσιεις δικαιο!Υπομονη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εν ξερω αν θα αντεχα να παρακολουθησω την εξελιξη για το 2+2 ποσα καμνουν.
    Θα την επνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ε, καλάν σκέφτου ότι εγώ έτσι μιλώ με τη μάνα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπομονή τζιαι ζάναξ ντίαρ. :P

    love the post btw. =D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. #klaiw

    Καλές αντοχές, αγαπημένη :)
    Τζιαι keep the posts coming :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. της είπες ότι δικαιούται να χρησιμοποιεί τζαι τα δακτύλια της για να μετρά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποια δάκτυλα; τζαι των ποδιών ή μόνο των χεριών; των χεριών μόνο; των ποδιών όι; δηλαδή εννοείς τζαι των χεριών τζαι των ποδιών; μόνο των ποδιών;

      ;-)

      Διαγραφή
  7. χαχαχαχαχαχαχαχα μήπως να στηριχτείς στην διαδραστική μάθηση??

    υ.γ πε μου αλήθκεια εβίωσες κάτι τέθκοιο??:)))) http://www.youtube.com/watch?v=KdxEAt91D7k



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κλαίω. κλαίω. κλαίω.

      [άμα το παθαίνουν άλλοι εν αστείο, αλλά εν το ίδιο πράμα που έπαθα] :-)))

      Διαγραφή
  8. Υπολογίζω ότι η απάντηση ένει 2! Ήβρα το;;!!!;;?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ, έχει κόσμο που εν οι συνάδελφοι του έτσι. τι να κάμεις;
    πομονήηηηηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γελασα :)
    υπομονη!
    να αρχιζες μήπως με κατι απλο, όπως 1+1 ? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τηάνι αντικολλητικό φιλενάδα στο επόμενο μάθημα. Κάμνει για πολλές χρήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χαχα, θεικό! ριλάξ, χρειαζεσαι τα μακαρόνια
    εγώ είχα έναν που ήθελε να του εξηγήσω γιατί το ηλεκτρόνιο εν αρνητικό, τι σημαίνει και ιστορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τωρά δημιουργάς μου τεράστεια περιεργειά, στο τι μπορεί actually να είναι τζιείνο το 1+1...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η επιστροφή σου με βάζει σε πειρασμό να σου πω αλλά εν θα σου πω :Ρ
      welcome back dear :-)

      Διαγραφή
  14. Ouf, μπορείς να μου στείλεις ένα μέιλ στο lenfou@gmail.com? Θέλω να σε ρωτήσω κάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η σύγχρονη παιδαγωγική λέει να την βάλεις σε μια ομάδα με ακόμα 3 ηλίθιες και να το συζητούν. Και να κάθεσαι από μακριά να θαυμάζεις την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Prepei na sou po oti ethkiavasa tin anartisi me gelota kai tromo taytoxrona. Kati san ta Gremlins. Kai ennoo tous dikous mou mathites....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν ενήλικες οι δικοί σου; υποτίθεται άμα εν ενήλικες μπορείς να συνεννοηθείς, έτσι ενόμιζα ώσπου να την γνωρίσω τούτη!!

      Διαγραφή