Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Εν πυρά

Και να φανταστείς, δεν βγαίνω καθόλου από το σπίτι κατά τη διάρκεια της ημέρας. Κάθομαι στη βεράντα κάτω από κάτι φκιόρα, ο σκύλος νομίζει ότι είναι γάτος και προσπαθεί να μπει μέσα στη γλάστρα για να κοιμηθεί στο χώμα κι εγώ διαβάζω ένα αρκετά φοϊτσιάρικο βιβλίο – φοϊτσιάρικο κατά όγκο, όχι κατά περιεχόμενο.

Σκεφτόμουν να γράψω ποστ για την μεσογειακή παραθαλάσσια πόλη στην οποία πήγα διακοπές. Το πρόβλημα είναι που όλα τα μουσεία που θα ήθελα να επισκεφτώ λειτουργούν σαν δημόσια υπηρεσία οπότε καμία διάθεση δεν είχα να κυκλοφορήσω αυτές τις ώρες έτσι δεν έχω κάτι καινούργιο να πω. Ωραίες παραλίες όμως.

κάποιος να τους ενημερώσει ότι τα 80s επεράσαν

Το ξέρατε ότι στη Λεμεσό έχουμε μουσείο λαϊκής τέχνης; Ναι, για τη Λεμεσό θα έγραφα, όλα είναι θέμα προοπτικής και προσπαθώ να το δω αισιόδοξα που δεν θα πάω πουθενά. Είναι και το φεστιβάλ ντοκιμαντέρ αυτές τις μέρες και όσο να ΄ναι, είναι ωραία. Όχι, εγώ δεν θα πήγαινα στην Ικαρία.

ούτε στην Μύκονο, έγραψα και έσβησα πολλά έτσι θα είμαι λακωνικά κόσμια

Σύμφωνα με μια έρευνα των ότι κόψει ο νους τους, η έλλειψη σεξ δεν είναι σημαντική μιας και για τον εγκέφαλο μας το ίδιο είναι και όταν τρώμε ή όταν μιλούμε με φίλους. Προχτές που τσακώθηκα με τον Maurice, καταλήξαμε πως μόλις είχαμε κάνει ένα σαδομαζοχιστικό. Μετά φάγαμε σουβλάκια.

ο προ-πρόπαππος Γιακουμής με τις πυτζαμούλες και το μπουλουκάκι του
[το μοντέλο από αυτή την έκθεση]

Με τον Πουφ, η κουβέντα είναι σαν τα προκαταρκτικά. Και άλλα προκαταρκτικά. Και άλλα προκαταρκτικά. Και άλλα προκαταρκτικά. Και άλλα προκαταρκτικά. Hey, don't knock masturbation! It's sex with someone I love. Άλλωστε η έρευνα λέει ότι μιλώντας για τον εαυτό μας φωτίζονται οι περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με την ευχαρίστηση, άρα το ίδιο πράγμα είναι!

η μνηστή του προ-πρόπαππου Γιακουμή που το έσκασε με τον πρώτο στη σειρά των πισινών της. ο Γιακουμής το έσκασε με τον δεύτερο. [τα μοντέλα από αυτή την έκθεση]

Γιατί όποτε πέσουν στα χέρια μου λεφτά τα οποία αποφασίζω να ξοδέψω σε ρούχα, πάω και αγοράζω ένα κομμάτι, το οποίο αν μου αρέσει θα το κάνω στολή και αν δεν μου αρέσει θα μείνει να μαζεύει σκόνες, αντί να αγοράσω τρία τέσσερα κομμάτια να έχω να αλλάζω;

άμα είχα θα έδινα για να σώσω αλλά αφού δεν έχω δεν θα δώσω και δεν θα σώσω -έτσι που το βλέπω η μόνη λύση τελικά ίσως είναι η Ικαρία.



1 σχόλιο:

  1. Μα αδε τζεινο που φορεί η μνηστή του παππού! Εν με σμιλί;;; Ενα κοντινο να φκάλουμε το σχέδιο υπάρχει;;;

    Εν πυρα οντως αλλα παρα τους -30 που ειχα ως προσφατα, επιλέγω την πυρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή