Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Εποικοδομητικό απόγευμα


15 σχόλια:

  1. τούτο σημαίνει είμαστε στο πάρκο τζαι παίζουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τούτο σημαίνει έχουμε ένα σωρό πράματα να κάμουμε τζαι εν έχουμε καμία διάθεση οπότε χάσκουμε στο ίντερνετ :/

      Διαγραφή
  2. το ιδιο τζιαι εγω!!!τζιαι το να χασκουμε εν επικοδομιτικο εξισου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, έρκουνται σου διάφορες ιδέες, "να κόψω τες φλέβες μου" ή "να πηδήξω που τους όφκερους δίδυμους πύργους";

      Διαγραφή
  3. Love it!
    Ουφ! μου, κοίτα τούντην εικόνα: http://i.imgur.com/vAEQ4nd.gif επροσθέσαν της camera shake για ναν πιο αληθοφανής :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αθθύμισεν μου λλιο τούτο! http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=TmeBAJWDbB4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εμενα γιατι με εκαμε τζιε γελασα τουτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν αστείο, τζι εγώ εγέλασα που το είδα. απλά μετά η διάθεση υπερίσχυσε που το gif :-)

      Διαγραφή
  6. Πέφτουν κάποια στιγμή ή άδικα περιμένω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι, βλέπω το. Πάντως ήταν καλύτερο που το δικό μου. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή