Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Παρασυρόμεθα εις αποκαλύψεις


Δεν ξέρω πως μου ήρθε η καθαρεύουσα –αν είναι καθαρεύουσα αυτό το πράμα που έβαλα για τίτλο– μάλλον το σκέφτηκα κάπως όπως το δυστυχώς επτωχεύσαμεν ή το εκάμαμεν επανάστασιν, κανένα από τα τρία θετικό ή αισιόδοξο!

Για το μπλογκ ξέρει μόνο ο Maurice. Ήταν βράδυ, περπατούσαμε στον μόλο, και μου αποκάλυψε το μεγάλο του μυστικό οπότε με κάποιο τρόπο έπρεπε να του εμπιστευτώ κι εγώ κάτι. Το έπρεπε να εννοηθεί ως θέλησα να του εμπιστευτώ κάτι. Καταλαβαίνετε, ο άλλος σου λέει κάτι που αφορά τη προσωπική του ζωή και εσύ του αποκαλύπτεις ότι έχεις μπλογκ, απόλυτα ίσο! Όταν ανάφερε ένα μπλόγκερ με συγκεκριμένο περιεχόμενο δεν έκρυψα ότι τον ήξερα. Με ρώτησε από πού τον ήξερα και του είπα ότι έχω κι εγώ μπλογκ. Μετά κόμπλαρα και δεν του έλεγα το όνομα, μετά του το είπα και μετά του έστειλα λινκ. Μετά έφαγε ένα εργάσιμο οκτάωρο να διαβάζει το μπλογκ και να μου στέλνει ενθουσιώδη μέηλ.

Από τότε, σχεδόν τρία χρόνια τώρα δεν το έχω πει σε κανέναν άλλο. Και αν οποιοσδήποτε που με ξέρει με κατάλαβε, το να μη μου λέει τίποτα είναι το καλύτερο πράμα που κάνει!

Το πρόβλημα είναι που κάποιες φορές μπαίνω στον πειρασμό να το πω και σε άλλους. Μπορεί να λέμε κάτι ή να πάμε κάπου και να θέλω να το βάλω στο μπλογκ. Ή να θέλω να πω κάτι που έχω βάλει στο μπλογκ οπότε αναγκαστικά δεν το λέω. Ή μπορεί απλά να θέλω να παίξω την έξυπνη. Ή να εντυπωσιάσω τον συνομιλητή μου. (μετριοφροσύνη και ταπεινότητα, τα ξανάπαμε)

Βλακείες. Έχουμε ένα εκατομμύριο διαφορετικούς τρόπους επικοινωνίας, το μπλογκ ας μείνει για την Ουφ! κι εγώ για εμένα. 


13 σχόλια:

  1. Καταλαβαίνω σε.. τελευταία μπαίνω σε πειρασμό με άτομα της δουλειάς που μετά που πελλάρες που ξαπολω λέουν μου έπρεπε να ανοίξεις site. Αλλά δεν το γυρίζει η γλώσσα μου ρε παιδί μου.

    Ασχετο by the way, τελευταία είδα μια κοπέλα κάπου τζιαι εσκέφτουμουν οτι άνετα μπορούσε να είσαι εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νιωθω ακριβως το ιδιο με εσενα. καποιος ανακαλυψε το μπλοκ μου τζιαι ενιωθα πολλα παραξενα. εν μου αρεσε.
    Καλυτερα ανωνυμια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στην δουλειά μου εννοείται δεν το ξέρει κανένας. Στην προσωπική ζωή το ξέρουν αρκετοι. Εν δυσκολο να το κρυφκω τζαι είναι ουκ ολίγες οι φορές που εμπήκα στον πειρασμό αλλα δεν ενέδωσα! Πχ παρακολουθω κατι στο τουίτερ, εν μπορώ να το πω καποιο γιατι το τουίτερ εν με το μπλογκ νέιμ. Ετυχε να μου πουν γιατι εν βαλλεις τες μαγειρικές σου ονλάιν;; Ατε τι να πεις, βαλλω τες σαν Πρασινάδα;;

    Αχ δυσκολη η ζωή για εμάς τους μπλογκερς! :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το μπλόγκιγκ όπως πολλά άλλα πράγματα είναι ευχάριστα όσο δεν σου δημιουργούν φραγμούς στην ελευθερία σου. Αν αρχίζεις να σκέφτεσαι περισσότερο τι θα λες και να αγχώνεσαι αν θα αποκαλυφθείς, κατά τη δική μου ταπεινή άποψη έχεις γίνει έρμαιο του, δεν σε εξυπηρετεί αλλά εσύ το εξυπηρετείς και δεν αξίζει να το διατηρείς (γενικά μιλάω, όχι για σένα προσωπικά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ου προβληματισμοί πρωί πρωί. ξέρουν για το μπλογκ μου. άμαν θέλω να θάψω κανένα δεν το γράφω, πιάνω τηλέφωνο την Brenda τζαι λαλώ της το :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν θες να μείνεις η Ουφ,κράτα το μυστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα ανακάλυψεν με, ευτυχώς, μόνον η Κολονίτσα μου (νομίζω :ζ)

    Λαλείς να το καταλάβαν τζι άλλοι; ΟΥ ΓΡΙΣΤΟΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αλήθεια δεν είναι και πολύ ευχάριστο να το ξέρουν στη δουλειά σου, αλλά ωιμένα-ωιμέ (δε βρίσκω με τα διαλυτικά, ούφου ρε ουφ) this is Cyprus τα παμε πολλές φορές, ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον. Από την άλλη, ξέρεις τη κουβέντα που λαλεί "παίξε πελλό να φκεις σκάρτος";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. emena kseroun to oi filoi mou jai mono enas pou tin douleia..jai jeinos epeidi eiden to anoikto mia mera pou egrafa jai anakalipsen me. eutixws en empistos! en kserw en polla periergo na se anakaliptoun ontws..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να πείς οποιου θέλεις μάνα μου! εν δικό σου και σε με οποιον θέλεις το μοιράζεσαι!

    για θάψιμο όλοι στης Brendas!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Sti prokeimeni, i anonimia einai kaliteri :) Emena prosopika en me enoxlei giati apofevgo na grafo gia mena. Soooooooo win/win :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή