Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Ότι να ‘ναι


Αναζητούνται τρόποι εξευρέσεως εργασίας και επομένως χρημάτων. Πιθανή εργασία που να περιλαμβάνει ταξίδια και επαφή με ενδιαφέροντες ανθρώπους, ακόμα πιο ευπρόσδεκτη. Πιθανή εργασία που να περιλαμβάνει σταθερό μισθό στο τέλος του μήνα οποιασδήποτε κατεύθυνσης, ακόμα και αν έχει σχέση με τη πολιτική, ανεκτή.

Από όλες αυτές τες κουβέντες με την περιουσία των υποψηφίων, μου έκαναν εντύπωση δύο πράγματα σχετικά με τον κύριο Α. Πρώτον το ότι παίρνει σύνταξη από τις κοινωνικές ασφαλίσεις ενώ προφανώς δεν την χρειάζεται και δεύτερον το ότι το ένα του αυτοκίνητο στοιχίζει περισσότερα από το διαμέρισμα που δεν έχω λεφτά να αγοράσω. No comment.

Θυμήθηκα μια ιστορία σχετική με τον κύριο Χ. Πριν χρόνια, πολύ πριν τα μεγαλεία, βρέθηκα σε μια εκδήλωση στον ίδιο χώρο μαζί του. Εκεί που στεκόμουν αχάπαρη και μιλούσα με τη παρέα μου, έφαγα στη πλάτη μια αγενέστατη σπρωξιά για να περάσει χωρίς καν να μου πει σύρ’ του τζει ρα. No comment.

Προσπαθώ να βλέπω κάθε βράδυ μια ταινία. Διάβασα πρόσφατα ένα βιβλίο που δεν μου πολυάρεσε, αυτό, αλλά η ιδέα να βλέπω τόσο συχνά ταινίες μου άρεσε και είπα να την ακολουθήσω. Την περασμένη βδομάδα είδα το Wild Strawberries το οποίο μου άρεσε και χτες έκατσα να δω το Legally Blonde 2 στη τηλεόραση γιατί είχα δει το Legally Blonde 1 και μου άρεσε.

Αυτό να το δει ο Maurice που λέει ότι είμαι… δεν θυμάμαι πως το είπε, ότι δηλαδή δεν είμαι ανοικτή σε άλλα πράγματα εκτός από αυτά που ξέρω σίγουρα ότι μου αρέσουν. Και ο Bergman και η Blonde είναι μέσα σε αυτά τα άλλα πράγματα και τα είδα, άσχετα αν βρίσκονται σε διαφορετικούς κινηματογραφικούς πλανήτες και η θέαση του Legally Blonde 2 έμοιαζε με βασανιστήριο.

Βγήκε το Before Midnight που είναι η συνέχεια της συνέχειας του Before Sunrise και δείχνει τους πρωταγωνιστές σε διακοπές στην Ελλάδα. Από ότι κατάλαβα, μαζί πήγαν, δεν συναντήθηκαν τυχαία να ψωνίζουν στην Ερμού όπως οι κυπραίοι τα παλιά καλά χρόνια. Να και μία φωτογραφία με τον κούκλο Ethan και την κούκλα Julie ενώ εδώ είναι ένα βίντεο με τον ανταγωνιστή της Celine όλα αυτά τα χρόνια που οι δυο τους ήταν χώρια. Can’t wait!!  


16 σχόλια:

  1. πολλά καλό αυτό που διαβάζεις ενα καινούργιο βιβλίο και βλέπεις και μια ταινία! προτείνω να δείς το les mis και απο βιβλία να διαβάσεις το cloud atlas και το life of pi που έγιναν επίσης ταινίες και μπορείς να τις δείς μετά που θα τα διαβάσεις!

    για δουλειά δύσκολα τα πράγματα...αλλά υπομονή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ουφ να δεις το soul kitchen.. νομίζω θα σου αρέσει πολύ εσένα.

    http://www.imdb.com/title/tt1244668/
    http://www.youtube.com/watch?v=NLD1PmR4cFU

    υ.γ γύρεψε το με ελληνικούς υπότιτλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με τες ποιοτικες ταινιες εχεις το παντως, κατεχεις καλα το θεμα... να σου ζητησω τζε μια χαρη? καθε ποστ που καμνεις σειρνε τζε 2-3 καλες ταινιες που ειδες για να θωρουμε τζε εμεις. :)

    τζινη μου μου ειπες εν την ειδα ακομα, εν ηβρα ωρα, να την δω αυριο...! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν για το legally blonde που λαλείς, έννε; :Ρ

      περιμένω εντυπώσεις!!! :-))

      Διαγραφή
  4. α ρε ουφ μου θέλεις δουλειά ακόμα και σαν εκπρόσωπος υποψήφιου; που μπορεί να πέσει ο άνθρωπος όταν έχει ανάγκη! :)
    αχ να τελειώσουν τα πανηγύρια να ησυχάσουμε γιατί βαρέθηκα τις παλαβοαφίσες στους δρόμους. τηλεόραση κι ειδήσεις έχω κόψει από καιρό άρα γλυτώνω από κει χιχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χε χε χε όπως τα λες!!
      πέρασες τωρά τελευταία που το εστιατόριο το Τόκυο;; :Ρ

      Διαγραφή
  5. ο κύριος Χ μόνο ο Μαλάς δεν μου κάθεται να είναι, αν και ποτέ δεν ξέρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να μη μείνει μόνος του ο Πάπας! Έφαγες κι εσύ αγκωνιά ρογιάλ :) εκτός αν κατάλαβα λάθος.

    Για δουλειά κοιτάζεις κι εξωτερικό ή θες να μείνεις Κύπρο; Όχι πως κι έξω είναι εύκολα τα πράγματα αλλά ίσως βρεις στο αντικείμενο σου κάτι.

    Κατά τα άλλα,ωραίο το διάβασμα,μας κρατά σε εγρήγορση και μακριά από την κατάθλιψη.
    Οι ταινίες μια φορά τη βδομάδα είναι μαστ!
    Μπορείς να τις αναρτείς κι εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν κατάλαβα τι εννοείς με τον Πάπα, εκατάλαβες σωστά :-)

      δεν θα με χαλούσε το εξωτερικό νομίζω αλλά ο κλάδος μου δεν νομίζω, ειδικά χωρίς να ξέρω την γλώσσα!

      ναι, εκτός και αν είναι χάλια το βιβλίο! ωραία ιδέα, θα προσπαθήσω!

      Διαγραφή
  7. Μα δηλαδή πότε θα φκει να το δούμεν?
    Είμαι κι εγώ ανεμιστήρας της σειράς "Before..."

    Θα πρέπει να μας κρατάς ενήμερους.

    Και ναι, πε μου κι εμένα καμιάν ταινία να δω, γουίλ γιου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ψάχνω κάθε μέρα στο youtube για το τρέηλερ αλλά ακόμα!

      δες το soul kitchen που είπε και ο Νηπενθές, εν πολλά ωραίο!!

      Διαγραφή
  8. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Kv6JWoVKlGY

    εφκηκε το τρειλερ! επισημο soundtrack χαρις αλεξιου - το ταγκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή