Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Ποστ αποκατάστασης


Επειδή κοντεύει να βγει ο Οκτώβρης και μόνο ένα ποστ έχω και αυτό πολύ γκρινιάρικο πρέπει οπωσδήποτε να αποκαταστήσω τον γλυκούλικο μου χαρακτήρα με ποστ αγαπησιάρικο.

Μια μικρή γκρίνια πριν συνεχίσω με τα υπόλοιπα θέματα της επικαιρότητας. Θυμάστε ένα από τα oh my love ποστς; Λοιπόν, έχω να πω, πρόσεχε τι εύχεσαι γιατί μπορεί να το πάθεις! Όχι, δεν συνάντησα τον Sebastian Koch μπροστά μου ή από πάνω μου γκουχ γκουχ γκουγχχχ αλλά συνέχεια στην οθόνη του κομπιούτερ σε όποιο σάιτ και αν μπω!

Εντάξει, το εμπεδώσαμε, ο θεός αγαπάει το χαβιάρι και ο Sebastian Koch παίζει τη Βαρβάκειο εχμμμ σόρυ τον Βαρβάκη εννοώ, αλλά λυπηθείτε μας, φτάνει με τη διαφήμιση, δεν πετάω εφτά ευρώ να πάω να το δω μετά από τόσα που άκουσα, όσο σέξι και αν φαίνετε με το κόκκινο του το πανωφοράκι και τα μούσια. Αχ!

Πάλι καλά, φαντάζεστε να είχαν στη διαφήμιση τον Παπακαλιάτη που επίσης παίζει στη ταινία; Φαντάζομαι πως σε κανένα περιοδικό τύπου Μανίνα (κυκλοφορά ακόμα;!) ίσως και να έχουν διαφήμιση με τη φάτσα του!

Και αυτό μου θυμίζει μια μεγάλη μου απορία: τι σκατά βρίσκουν τα δεκαπεντάχρονα σε τύπους όπως ο Παπακαλιάτης ή ο Ρουβάς; Αν είναι δυνατόν δηλαδή!! Να μου πεις ακούνε καλή μουσική και φυσικά δεν τες νοιάζει πως είναι στη φάτσα αυτός που τραγουδά, εντάξει αλλά αυτά είναι ερωτευμένα μαζί τους! Με το Ρουβά αν είναι δυνατόν! Ποιο είναι το αντρικό αντίστοιχο της γερομπεμπέκας;

Χίλιες φορές καλύτερα ο Justin Bieber και οι One Direction! Πως το έχω με τη νέα γενιά, ε;!

Τώρα που είπα γερομπεμπέκα… θυμάστε αυτή που έπαιζε στους Δύο Ξένους την κερατωμένη του Μαρκορά; Την είδα σήμερα σε ένα περιοδικό να καμαρώνει για τις ρυτίδες που θα αποκτήσει. Κυρά μου, με τόσα λίφτινγκ όσο και αν το θες ρυτίδες δεν πρόκειται να αποκτήσεις, το πολύ πολύ αν τις θες τόσο πολύ πες στον πλαστικό να σου φτιάξει μερικές να έχεις να παίζεις!

Εχμμμ αυτό θα ήταν ποστ αποκατάστασης του γλυκούλικου μου χαρακτήρα είπα, ε; Πάτε καλά; Διαβάζετε αυτό το μπλογκ τα τελευταία τριάμισι χρόνια;! Τριάμισι χρόνια, έ; Ππππεεεεεεε…

Εσείς τι νέα; Επειδή είμαι λίγο πιεσμένη ακόμα, αν δεν βαριέστε γράψτε μου τα νέα σας στα κόμμεντς…  


10 σχόλια:

  1. Ε όι τον Justin Bieber, έλεος!! Ο Παπακαλιάτης εν καλός πάστα σήριαλς και στις ταινίες που κάμει...
    Όντως σαννα έπεσε πολλή διαφήμιση της συγκεκριμένης ταινίας...

    Έβαλες και σημεία στίξης θωρώ!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα η Αλεξανδρα Παλαιολογου πλαστικές;; Μα κυριε ελέησον γιατι το λαλείς τουτο;;; :ΡΡΡΡ

    Για τον Ρουβα ουτε εγω το κατανοώ...για τον Παπακαλιατη σαν αντρα επισης ενιμπορω να το κατανοησω αν τζαι δηλώνω φαν των σήριαλ του! :)

    Τζαι κορη ριλαξ με το μουρμουρκών Κυριακή νυχτα! :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ouffou pale gkriniazeis;;;;alla ama to allakseis pws tha eisai i OUF;;;;oi oi protimw se mourmoura para otidipote allo! keep ouffing :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ahahhahaahhahaha!
    έλαασααααα me gusta παπακαλιάτης! όσο για σάκη αν είσαι κάτω που 25 δεν λέει ρε γμτ να σου αρέσει που τα καλά.
    η αλεξάνδρα θέλει να κάμει και μωρό ιμμίσh-αθυμήθηκεν γρήγορα!
    τα πρώτα που λαλείς εν ξέρω τι είναι κάμνω τα εντελως σκιπ-εγώ θωρώ σε διαφημίσεις τον daniel graig και έρκετε η καινούρια του ταινία και τρέχουν τα σάλία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα τα 15χρονα ανεκαθεν αρεσκονταν στους ωριμους τυπους ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ουφφου τουτοι οι ροκολοι τζε τα ιδολα τους. εγω ποττε εν ασχοληθηκα με ετσι πραματα. εγω ημουν της φασης coldplay, florence and the machine..και βεβαια μητροπανο, μπελλου, μπηθικοτση. Αλλα ημουν μοναδικος στο ειδος μου :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Oh my God! Τι σου συμβαίνει? Είσαι καλά? Χρησιμοποιείς τελίες τζιαι κόμματα?! Καλά λαλούν ήρτε το τέλος του κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά είμαστε, βουρούμε καμπόσο αλλά δόξα σοι ο θεός υγιείς και χαρούμενοι. εν μου αρέσκει το φθινόπωρο άλλαξε η ώρα έχω τζαι τες μιτσιές που παραπονιούνται ότι σχολάνω πιο αργά μίσσιμου.
    αυτά τα νέα μου.

    επίσης στο Down Town έκαμε μου εντύπωση η συνέντευξη των Ξενοφώντος τζαι του άλλου του ηθοποιού, ξέχασα όνομα που έλεγαν πως μόνο το 5% του πληθυσμού είναι straight. Θα κάμω ποστ αλλώπως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μόνον εγώ ενόμισα ήταν να μας πεις ότι αποκαταστάθηκες α?

    ΑπάντησηΔιαγραφή