Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Μια μέρα στον ήλιο

Τη Κυριακή στη Λεμεσό είχαμε μαραθώνιο, δηλαδή είχαν μαραθώνιο αυτοί που εβουρήσαν, τζαι έτσι όπως τους έβλεπα περπατώντας χαλαρά μες τη μέση του δρόμου, μερικοί ήταν χάρμα οφθαλμών με εκείνα τα κοντά σεξουλιάρικα παντελονάκια τους! Νομίζω θα ήταν μια πολύ καλή ιδέα αν ο δήμος έκλεινε τον παραλιακό μια Κυριακή του μήνα και διοργάνωνε διάφορες εκδηλώσεις. Εντάξει δεν χρειάζεται να φοράνε όλοι κοντά σεξουλιάρικα παντελονάκια, μόνο οι γυμνασμένοι!

Στον πεζόδρομο ανακαλύψαμε και τα καινούργια ποδήλατα που μπορείς να νοικιάσεις για βόλτα. Σκέφτομαι να αγοράσω κράνος, να κάνω ασφάλεια ζωής και να τολμήσω να ποδηλατήσω. Θυμάμαι πάντα με φρίκη μια γειτονοπούλα που ήταν τόσο ζώο στα δέκα της που έβλεπε τον γκρεμό και αντί να στρίψει η ηλίθια καθόταν και περίμενε να μετακινηθεί ο γκρεμός. Όχι, δεν ήμουν εγώ αυτή η γειτονοπούλα, εγώ ήμουν εκείνη που μόλις είδε ότι ήταν ζωντανή η άλλη γειτονοπούλα, άρχισε να χαχανίζει.

Επιστρέφοντας πέρασα από μια τέλεια πολυκατοικία και φωτογράφισα τη διαφήμιση για να κοιτάξω στο σάιτ τους τιμές διαμερισμάτων. Έβαλα για δυάρι από 80.000 μέχρι 120.000 και δεν έβγαλε τίποτα. Έβαλα για γκαρσονιέρα, πάλι δεν έβγαλε τίποτα. Έβαλα για δυάρι χωρίς συγκεκριμένη τιμή και έβγαλε ένα εκατομμύριο! Νομίζω πρέπει να σταματήσω να ψάχνω για διαμέρισμα και να ξεκινήσω να ψάχνω για τους αριθμούς που κερδίζουν στο τζόκερ, τες ίδιες πιθανότητες έχω!

Αργότερα το βράδυ είδα μια ταινία στην οποία η Τζένη Καρέζη παντρεύετε μετά από δύο ώρες γνωριμίας τον Αλέκο Αλεξανδράκη, έπρεπε να κάνουν σεξ κατεπειγόντως αλλά αυτό βέβαια δεν μπορούσε να το δείξει μια εμπορική ταινία της δεκαετίας του εξήντα. Τι φορέματα όμως και τι έπιπλα, τέλεια! Μια πιο ρεαλιστική ταινία είναι το Η δε γυνή να φοβείται τον άντρα, μια από τις πιο αγαπημένες μου παλιές ελληνικές ταινίες. Σε αυτή ο Γιώργος Κωνσταντίνου έχει αστεφάνωτη αγαπητικιά τη Μάρω Κοντού μέχρι που αντιλαμβάνεται τι είναι ο άνθρωπος, τι είναι ο άνθρωπος λέγω και αποφασίζει να τη παντρευτεί μέχρι να πέσει παντόφλα!

Είδα τη πιο ηλίθια ταινία εδώ και καιρό απόψε! Ήταν λέει κάτι τύποι σε ένα στρατόπεδο στη Σιβηρία και ξεκίνησαν από τη Σιβηρία να πάνε με τα πόδια στη Κίνα αλλά μόλις εφτάσαν στη Κίνα αποφασίσαν ότι δεν τους έκαμνε και εστρίψαν προς τα κάτω τζαι επήαν στην Ινδία. Περπατητοί. Μέσα από χιονοθύελλες, αμμοθύελλες, παγωνιά, ξηρασία, εβολτάραν ποτζεί εβολτάραν ποδά τελικά επεράσαν τζαι τα Ιμαλάια έτσι για τη πλάκα προς το τέλος να μεν κάθουνται να βαρκούνται, μετά ξεχέζει μας για το τι απέγιναν οι άλλοι χαρακτήρες τζαι δείχνει μας ότι ο πολωνός επέστρεψε στη γυναίκα του μετά την απελευθέρωση της Πολωνίας από τους κομμουνιστές ύστερα από οχτακόσια χρόνια που ήταν και οι δύο μεσήλικες και μετά από δύο ώρες περπατήματος είχα μια σκασίλα ενομίσαν... Πάνε δύο ωρίτσες από τη ζωή μου!

Κάπως άσχετη η τελευταία παράγραφος αλλά δεν πρόλαβα να ανεβάσω το ποστ πριν δω τη ταινία, βιαζόμουν να μη τη χάσω κιόλας και τώρα δεν άντεχα να μη την σχολιάσω! Αν τη πετύχετε πουθενά μη τη δείτε, The way back λέγετε! 

10 σχόλια:

  1. "Αμα σ'αρεσει κυρια Μαρω μας. Αν δεν σ'αρεσει παιρνω το καπελλακι μου και φευγω!"
    "Τι σου ειναι ο ανθρωπος! Ενα τιποτα!"
    Φοβερο το "Η δε γυνή να φοβείται τον άντρα" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οπως εξαναδηλωσα παλια, ουτε εγω ξέρω να καμνω ποδήλατο.....αφου εν εμαθα οταν ημουν μιτσια γιατι ειχα φοβία να μεν χτυπήσω...Ποτέ δεν ειναι αργά ομως ενεν;;;;

    Κοπιασε τον Οκτ στο Σικάγο Μάραθον. 45,000 συμμετέχοντες τζαι περνα εξω που το διαμέρισμα μου...Να δεις γυμνασμένους με σορτς να χορτάσει το ματι σου....τζαι μετα να παμε να χλαπακιασουμε να χορτασει τζαι το στομάσhιην μας.... :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεν μιλάτε για φαί. Ζυγίστηκα χθες. Ανακαλύφτηκε η δίαιτα που τρώεις και δεν παχαίνεις ή ακόμα; Πρασινάδα, η επιστήμη δεν μπορεί να κάνει κάτι;

    Το έργο με την Καρέζη έβλεπα το αλλά κοιμήθηκα στη πορεία και έχασα το τέλος του. Φαντάζουμε έστρωσε τους ούλους στο τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αααα εκουρτηστήκαμε και μεις με τα ποδήλατα αλλά εγώ φοούμαι!!! Εν δυνατόν ναν τόοοοσο δύσκολο να κάμεις ποδήλατο;
    Τούτη η πολυκατοικία με τα διαμερίσματα του ενός εκατομμυρίου που είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα! Κάθε φορά που επιβεβαιώνεται ότι δεν είμαι η μόνη που δεν ξέρει να κάνει ποδήλατο νιώθω μια ανακούφιση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με εξαίρεση τα ακραία καιρικά φαινόμενα, θυμίζει μου ενα ιστορικό πορνό που υπέπεσε στην αντίληψη μου τελευταίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σου πω πιο ηλίθια ταινία που είδα πρόσφατα: Ενα παραθκιάνταλο ζεφκάρι (?) γυρέφκει για 120 λεπτά μιαν τρύπα στο υπερπέραν. Στο τέλος δεν την βρίσκουν τζιαι κάμνουν σεξ. Τίτλο εν θυμούμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχαχα η ταινία σαν ανέκδοτο μου ακούγεται! ήταν ένας σε μια ταινία και περπατούσε περπατούσε περπατούσε περπατούσε και σε μια φάση φτάνει σε ένα γκρεμό και σκέφτομαι όχι ρε γμτ τώρα πρέπει να γυρίσει πίσω! :)))))))))
    στο μαραθώνιο πέρυσι ήμουν εθελόντρια φέτος ένεκα ζουζουνας δε γινόταν. δήλωσες κι εσύ; ωραία είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κι εγώ έχω φοβία με τα ποδήλατα επροτιμούσα να βλέπω τηλεόραση! μα έχουμε μαραθώνιο στην κύπρο? και γκομενάκια που λαμβάνουν μέρος??aw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Grouta ναι, από τες πιο τέλειες παλιές ταινίες :-)

    Πρασινάδα εγώ ξέρω να κάμνω ποδήλατο, δηλαδή έξερα γύρω στα 10-12 μου... λαλούν ότι αν μάθεις εν το ξεχάνεις :-)) το Σικάγο ακούετε όλο και πιο ελκυστικό... ;-) νομίζω να κάμουμε ποπ κορν τζαι να βλέπουμε όπως στο σινεμά :-))

    ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ όλες τούτη τη δίαιτα περιμένουμε...

    marilou πόσο δύσκολο να είναι; απλά να μη τύχει να πάμε την ίδια μέρα :-))) κάπου θα έχει του εκατομμυρίου, αυτό που εννούσα είναι ότι έβγαλε πολλα αποτελέσματα όταν δεν έβαλα περιορισμούς στη τιμή αλλά εν τα έψαξα γιατί απογοητεύτηκα!

    Δέσποινα κάτι που λέει πως αν το αποφασίσω θα είναι τέλειο υλικό για ποστ οπότε αναμένατε :-)

    Δρακουλίνα για πες για πες!

    Αχάπαρη μόλις επεριέγραψες 9/10 ταινίες του Χόλιγουντ ;-)

    DaisyCrazy :-)))) ένας χαρακτήρας του έργου έτσι έκαμε... έπαιζε τον ο Κόλιν Φαρέλ και έεεεεεφυγε νωρίιιιις... :-))) δεν ήμουν εθελόντρια, απλά πήγα για βόλτα :-) ως του χρόνου να πας με τη ζουζούνα :-)

    daffodil lament βεβαίως! και είναι και διεθνής νομίζω! του χρόνου θα σε ενημερώσω νωρίς ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή