Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Ενευρίασα!

Όταν ακούς για μια ταινία που παίζει αυτός και αυτός που πάει το μυαλό σου; Ε; ε; ε;

Κι εμένα! Και έκατσα να τη δω!

Ξεκινά με ειδυλλιακές βουκολικές σκηνές για να εμπεδώσουμε τη φιλία των δύο αντρών. Άργησα πολύ να καταλάβω ότι αυτό που έβλεπα ήταν φιλία, ο χαρακτήρας του Ορφέα Αυγουστίδη (στη συνέχεια θα αναφέρεται σαν «ο Ορφέας μου») ήταν ολοφάνερα ερωτευμένος με τον κολλητό του.

Στη συνέχεια, όταν εμφανίζεται η Σεβίλλη εεεεεε σόρυ, η Κόρδοβα και ο Ορφέας μου παθαίνει νευρική κρίση από τη ζήλια λέω επιτέλους, θα εκδηλωθεί και θα τη διώξει τη ξανθόψειρα για να ζήσει τον έρωτα του. Εκεί άρχισα να φαντασιώνομαι αυτό που επρόκειτο να δω, δύο ολόγυμνους θεογκόμενους να μπαλαμουτιάζονται!

Αυτό όμως αργούσε και μετά από ατελείωτους βαρετούς διαλόγους με φόντο κάτι χαλαμάντουρα και κάτι ακρογιαλιές αντιλαμβάνομαι ότι και ο Ορφέας μου ερωτεύτηκε τη ξανθόψειρα αλλά δεν είμαι και σίγουρη γιατί δεν είναι και πολύ εκδηλωτικός, εκεί που καθόταν και βαριόταν είπε να εκδηλώσει τον έρωτα του ψυχαναλύοντας τη με το πάθος μιας παγοκολόνας για να περάσει η ώρα.

Μετά από αυτό η Βαλένθια εγκαταλείπει τον Αποστόλη Τότσικα και καλά του έκανε γιατί δεν ήταν ρόλος αυτός, υποτίθεται αμόρφωτος βλάχος αλλά τα αγγλικά του ήταν της Οξφόρδης και τελοσπάντων πως τον κάνανε έτσι, αφού αυτός στη πραγματικότητα είναι κούκλος!

Σπιτώνεται που λέτε η Μάλαγα σε ξενοδοχείο με τον Ορφέα μου κι εκεί που αναθάρρεψα ότι θα τον δω να κάνει σεξ έστω και με τη ξανθόψειρα, τι να κάνουμε, λάθος καριέρα κάνω, μας κάνει cut στον Αποστόλη στο κουτούκι που τα πίνει να δέρνεται με κάτι άσχετους μόνο και μόνο για να τον ρωτήσει ανήσυχη η Μπιλμπάο όταν τον δει τυχαία τι έπαθε.

Τότε ο Ορφέας μου σαν πιο μορφωμένος και διαλλακτικός προτείνει στον Αποστόλη να τη μοιράζονται την Ανδαλουσία κι εγώ χαίρομαι που θα τους δω και τους δυο γυμνούς στο κρεβάτι αλλά αυτός ο κομπλεξικός θέλει αποκλειστικότητες και τον παρατά και φεύγει. Μετά από αυτό, η Εστρεμαδούρα τσαντισμένη για ένα λόγο που δεν κατάλαβα αφού μου φαίνεται παράλογο και ηλίθιο να μη θέλει να κάνει τρίο με αυτούς τους δύο, λέει στον Ορφέα μου ότι θα τον εγκαταλείψει και θα γυρίσει στη πατρίδα της.

Τότε ο Ορφέας μου την αγκαλιάζει και πέφτει μπροστά της στα γόνατα. Βλέπουμε μόνο το πρόσωπο της να παίρνει μια ευχάριστη έκφραση και σκέφτομαι «μπράβο Ορφέα μου, ξέρεις πώς να ικανοποιείς μια γυναίκα» αλλά αυτός ο ηλίθιος κλαίει.

Cut και πάλι στον Αποστόλη που πίνει και μεθά ενώ γύρω ο αέρας έχει πάρει και έχει σηκώσει κυριολεκτικά τα πάντα. Τότε εμφανίζεται ο Ορφέας μου και λέει «ήρθα, με εγκατέλειψε η Μούρθια» και αγκαλιάζονται αλλά πριν προλάβω να ελπίσω ότι θα αρχίσουν να ξεντύνονται άρχισαν να δέρνονται, ο Αποστόλης ξεκίνησε πρώτος επειδή είναι πίκρης και βλάχος και δεν ξεπέρασε τη Χώρα των Βάσκων και ο Ορφέας μου έφαγε το ξύλο της ζωής του αλλά ξαφνικά προσέξαμε όλοι μαζί, κι εγώ και ο Ορφέας μου και ο Αποστόλης ένα γαλάζιο ψάρι να μας κοιτάζει και να χοροπηδά!

Zoom out στη παραλία για να δούμε ότι βρέχει ψάρια! Ναι, το είδαμε και στο Magnolia που έβρεχε βατράχια, σιγά μην άφηνα χαμένη την ευκαιρία να κάνω την έξυπνη, παρακάτω;!

Τέλος.

15 σχόλια:

  1. χαχαχα τόσο κακό και τελικά νο σεξ σίν;;ε όι!!
    τι εν τούτη η ταινία εν την ξέρω.τελικά μάλλον εν σου άρεσε α;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί απέγινε τελικά η Σαλαμάνκα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. " Εκεί άρχισα να φαντασιώνομαι αυτό που επρόκειτο να δω, δύο ολόγυμνους θεογκόμενους να μπαλαμουτιάζονται!"

    χαχαχαχαχα εγώ πάντως εννα προτειμούσα να δω δυο ολόγυμνους θεογκόμενους να μπαλαμουτιάζουν εμένα!!!

    τελικά εν είχε άκσσιον η ταινία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. xaxaxaxaxaxaxaxa μα τι ταινία ήβρες να δεις ρε ουφ μου; ελεος πλέον! τέλεια πελλάρα! σόρρυ κιόλας γιατί όπως λες κι εσύ είχε καλούς ηθοποιούς. αλλά τι να σου κάνουν κι αυτοί όταν έχουν τέτοιο σενάριο; χαχαχαχαχα

    πε μας ποια ήταν να την αποφύγουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ήβρα την! το σάιτ λέει "Κόκκινος ουρανός, ένα σύγχρονο γουέστερν" χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα καλή περιγραφή ε ουφ μου;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακόμα μια πατάτα, παραγωγής σύγχρονου "ψαγμένου, μη-χε" ελληνικού κινηματογράφου στο πιάτο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. για να μην ξεχνιόμαστε όμως το πρωτάθλημα το πιάνει η Μπαρσελόνα. Μπάρσα ολέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ταινία μάλλον ντεν μιλά για αγκάπη αλλά για κόμπλεξ. Επίκαιρο το ταινία. Και όμορφο το Ορφέας

    Ιβάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kopsimo flevas to ergo! en pou tountes tainies pou laleis en patata alla kamneis ipomoni na deis tziai parakatw an allaksei kati, an ginei kati ouao tziai sto telos ksitimazeis pou efaes tin wra sou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελληνική ταινία με ερωτικό τρίγωνο αποδεικνύεται πατάτα όπως τζίνο με τους Μαρκουλάκη-Χωραφά-Ζυγούλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βασικά μόνον τζιαι μόνον που έπαιζε τζιοίνος και τζιοίνος εννα πρεπε να καταλάβεις ίντα χτιτζιόν ένι :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έλα ρε Δρακουλίνα, μην γίνεσαι ισοπεδωτική. Ακροβώς για αυτό τους 2 λόγους ξέρεις ότι σίγουρα θα απολαύσεις κάποιο 8έαμα.:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μα γιατί εν τους εβάνα να παίξουν αλά Μπρόουκ Μπακ Μάουνταιν που είσhε σίουρα μπαλαμούθκιασμα μεταξύ τους; Τς τς τς, κρίμας. Επίε άδικα το άκτινγκ τους (λέμε τωρά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σιγουρα δεν θελεις στηλη κριτικης ταινιών σε κανενα περιοδικο ;;; σιγουρα; !!!!! αν ειναι για τετοιες κριτικές άξιζε η ταινια!!!!
    εγώ την ειδα παντως, σε δεκαπεντε λεπτα, αφου την προχωρουσα και όπου υπολογιζα ότι θα είχε "ενδιαφερους διαλογους" (το καταλαβαινα άμα έβλεπα ρούχα να βγαίνουν) το έβλεπα! Η καλυτερη μεθοδος για τέτοιες ταινίες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή