Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Αδιέξοδο

Δεν έχω τι να τραγουδήσω τι να πω
είναι η φωνή μου ένα σήμα από καπνό
κι έτσι για πάντα λέω το στόμα μου να κλείσω
για τίποτα άλλο πια να μην ξαναμιλήσω
μα πάλι πώς θα ζήσω

Μέσα σε σχολεία μέσα σε πανεπιστήμια
μέσα σε ωδεία σε στρατούς και γυμναστήρια
πέρασα χρόνια άλλος μπήκα κι άλλος βγήκα
κι έχω τη μόρφωση για όπλο και για προίκα
κι ένσημο για το ΙΚΑ

Φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι φανερώνει
ό,τι αγαπούσα και το άφησα ό,τι μισούσα και το κράτησα
φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι ξεδιπλώνει
τον εαυτό μου που τον ξέχασα το μέσα κόσμο μου που έχασα
με τέτοια που 'χω ψυχολογία, πώς θα βγω στη συναυλία;


Πάρε τα πάνω σου μικρέ πάρε τα πάνω σου
πάρε μολύβι κι έλα κάθισε στο πιάνο σου
και φτιάξε πάλι την αρχαία συνταγή
μ' ένα τραγούδι να γλυκάνεις την ψυχή
μα άραγε θα μου βγει;

Πρέπει να αδειάσεις το κεφάλι σου απ' τις σκέψεις
μήπως μπορέσεις τελικά να το αντέξεις
αυτά μου είπαν κάποιοι φίλοι χτες το βράδυ
μα εγώ το μόνο που ζητούσα ήταν το χάδι
και μια τους νότα στο σκοτάδι

Φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι φανερώνει
ό,τι αγαπούσα και το άφησα ό,τι μισούσα και το κράτησα
φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι ξεδιπλώνει
τον εαυτό μου που τον ξέχασα το μέσα κόσμο μου που έχασα
με τέτοια που 'χω ψυχολογία, πώς θα βγω στη συναυλία;

Για να το ακούσετε, εδώ.

Και μια απορία: πως ανεβάζουμε βίντεο σε ποστ;?!

13 σχόλια:

  1. Αν μιλάς για βίντεο από youtube, κάτω από το βίντεο πατάς την επιλογή ενσωμάτωση (embed), κάνεις copy τον κώδικα που σου εμφανίζει και μετά τον κάνεις paste στο post σου, σε μορφή html (πάνω δεξιά από το κείμενο που γράφεις).
    Αυτά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουφ, εκφράζει με πολλά τούτο το τραγούδι. Ειδικά σήμερα. Eπίσης έσσει που το πρωί που προσπαθώ να βρω παρέα για να πηένναμεν αλκίνοο πόψε (ναι, ξανα) επήεννεν πολλά εναν live σήμερα.
    ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kai an to width einai 640, to allazeis se 480 afhnontas ton upoloipo kwdika apeirakto, wste na kanei fit sto blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. plaka plaka en na men eperasan tziai 11-12 xronia pou tote pou efkuke touto to tragoudi?san na tziai htan extes...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. α με πρόλαβαν. δεν μπορεσα να παίξω την έξυπνη ότι ξέρω... καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ouuuuuuuuuuu en traoudi :[

    eixa oreksi gia post





    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάλλον είπες τι είχες να πεις με τον τίτλο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι φανερώνει
    ό,τι αγαπούσα και το άφησα ό,τι μισούσα και το κράτησα

    Αχ μελαγχόλησα τώρα. Φεύγει η ζωή και ακόμα μόνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ, το τραγούδι με το οποίο ταυτίστηκα στο πανεπιστήμιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τσαρτελλούι και Ina μου βγάζει αυτό: "Το HTML σας δεν μπορεί να γίνει δεκτό: Η ετικέτα είναι κατεστραμμένη: IFRAME"
    ...και όπως κάθε τι που δεν μου πάει έτσι όπως το θέλω, τα παρατάω, μια χαρά είναι και από το youtube, επιλέξτε open in new tab :-)

    μαθητούδι βρήκες τελικά παρέα; σε καταλαβαίνω: έρχετε την άλλη βδομάδα ο Δεληβοριάς για συναυλίες στη Λευκωσία και δεν πάει κανένας μαζί μου :-(

    Praktor θυμάμαι ότι είχα αγοράσει το σιντί από την Αθήνα το 2000... άρα έντεκα χρόνια σίγουρα! omg :/

    καλό απόγευμα Μάνα και Invictus :-)

    Sike κι εγώ έχω όρεξη για ποστ αλλά είμαι λίγο κολλημένη αυτές τις μέρες :S

    homo anisorropus ναι... :/

    Hitori Tana κι εμένα ο αγαπημένος μου στίχος είναι αυτός!

    ρίτσα εγώ πάλι με την επιστροφή μου στη Κύπρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο τραγουδάκι. By the way, ακουσα το νέο δίσκο του δεληβοριά, πολύ μου άρεσε ειδικά τα πιο ρομαντικά και ευαίσθητα, το πρώτο, το δεύτερο και κάποια μετέπειτα. Στην αρχή δε μου έκανε καμμιά αίσθηση μετά από κάποια ακούσματα όμως μου κόλλησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "...Ήταν ανάγκη; Ήταν ανάγκη να συμβεί και σε μένα;
    Όλα μου μοιάζαν παντοτινά, παντοτινά, παντοτινά.

    Ασπρίζουν τα μαλλιά μου κάθε μέρα.
    Μεγαλώνω.
    Τα ίδια είχε πάθει κι ο μπαμπάς μου σ' άλλο χρόνο.

    Τα παιδιά με λένε κύριο Αλκίνοο.
    Με ενοχλεί μα τελευταίως το καταπίνω.
    Θα 'ρθει σε λίγο η καρδιά και τα νεφρά και να μην πίνω..
    Αααααα....

    Ήταν ανάγκη; Ήταν ανάγκη να συμβεί και σε μένα;
    Όλα μου μοιάζαν παντοτινά, παντοτινά, παντοτινά...."

    ΑπάντησηΔιαγραφή