Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο

Δεν ήταν κεραυνοβόλος έρωτας, ήταν φοιτητικός έρωτας με το στανιό, αν μπορούμε να το πούμε έτσι: άκουγα το Να μ΄αγαπάς του Σιδηρόπουλου και διάβαζα Μικρό Πρίγκιπα πείθοντας τον εαυτό μου ότι ήμουν ερωτευμένη με έναν άνθρωπο που καλά καλά δεν ήξερα και όταν τελικά με πλήγωσε, έπεσα σε κατάθλιψη, άκουγα Πυξ Λαξ και Κατσιμιχαίους και διάβαζα Πολυδούρη κλαίγοντας για τον χαμένο έρωτα, έτσι αποφάσισα ότι ο μόνος τρόπος για να μην πληγώνομαι ήταν να μην ερωτεύομαι, για να φτάσουμε σήμερα, τόσα χρόνια μετά και ένα φεστιβάλ γεμάτο ανόητες αναμνήσεις για να καταλάβω ότι όλη μου τη ζωή δεν προσπάθησα, δεν έφαγα τα μούτρα μου και δεν ρεζιλεύτηκα για κανέναν, επειδή η μεγάλη ερωτική απογοήτευση, ο “χαμένος έρωτας”, ήταν απλά μια καλή δικαιολογία για να μένω κλεισμένη στον κόσμο μου, αλλά αν δεν αξίζει να προσπαθήσεις, να φας τα μούτρα σου και να ρεζιλευτείς για έναν έρωτα, τότε γράφω μαλακίες τόση ώρα.

Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο, για να κάνουν χώρο στις καινούργιες.

14 σχόλια:

  1. "Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα έρωτα
    κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει"

    Έτσι λέει ο Παπακωνσταντίνου κι είναι σωστός. Σαφώς και αξίζει να προσπαθήσεις, να φας τα μούτρα σου, να ρεζιλευτείς για έναν έρωτα. Αν δεν φας τα μούτρα σου δεν ερωτεύεσαι. Αν δεν ερωτευτείς δεν ζεις.

    Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο. Οι καινούριες πάνε παντού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό δεν είναι post, είναι ξεγύμνωμα ψυχής. ποτέ δεν είναι αργά όμως για οτιδήποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τουλάχιστον το αντιλήφθηκες τώρα. Οπόταν ώρα να αλλάξεις τακτική!! Εγώ τα τελεύταια 2 χρόνια σκέφτομαι πάντα πως είναι καλύτερα να μετανοιώνω για πράματα που έκανα παρά για πράματα που δεν έκανα και διώ έτσι μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συμφωνώ και σεκοντάρω τον Ινβικτους. πρέπει να ρισκάρουμε στην ζωή. better to regret things you have done than things you havent

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ρισκάρεις, να επιτρέψεις του εαυτού σου να ερωτευτεί και να νιώσει πράματα στο μάξιμουμ...αλλά αν δεις γκρεμό μεν πάεις να πέσεις μέσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. λατρεμένο τραγούδι αυτό που έβαλες όπως κι αυτά που αναφέρεις.

    εγώ έχω φάει τα μούτρα μου με τους έρωτες αρκετές φορές, χωρίς απαραίτητα να είμαι με κάποιον..

    αλλά κάθε μα κάθε φορά άξιζε τον κόπο. γιατί με ωρίμασε, όχι ο έρωτας, ο πόνος.

    άλλωστε χωρίς να νιώσεις τον πόνο της απώλειας πως θα βιώσεις και θα γευτείς ως το μεδούλι τη χαρά του έρωτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μωρέ μια χαρά τα λές σου λέω. Ποτέ δεν είναι αργά και φαντάζομαι πως επειδή όλα συμβαίνουν σε τούτο το κόσμο για κάποιο λόγο, μάλλον αυτός ο λόγος έχει έρθει. Μπας και είσαι ερωτευμένο και μας το κρύβεις λοιπόν, ή μήπως το κρύβεις από εσένα, ή μήπως σου κρύβεται??/??? Καιρός να πάρεις το αίμα σου πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ ακόμα δεν πείστηκα αν όντως αξίζει να τρώμε τα μούτρα μας..

    Ενεν πιο ωραία να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο και τους δακρικούς μας αδένες στεγνούς;

    Λέω εγώ τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ ακόμα δεν πείστηκα αν όντως αξίζει να τρώμε τα μούτρα μας..

    Ενεν πιο ωραία να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο και τους δακρικούς μας αδένες στεγνούς;

    Λέω εγώ τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. I agree with Cassandra. Sometimes the pain is just too... much.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πέρασα χρόνο για να καταλάβω και εγώ πως κρυβόμουν πίσω από "θεωρίες" και μεγάλα λόγια γιατί φοβόμουν να εκτεθώ να δείξω τον ευατό μου , ο έρωτας τι είναι σε τελική ανάλυση παρά αυτό το δόσιμο ψυχής και σώματος και πνεύματος σε κάποιο άλλο άνθρωπο, αυτη η αποκάλυψη μας σε κάποιον άλλο. αλλά σχετικά νωρίς το κατάλαβα και μια και μιλάμε με τραγούδια έλεγα καθε φορά "θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό" και η αλήθεια πολλές φορές μου βγήκε χάλια αλλά οι λίγες έστω καλές στιγμές αξίζαν όλα τα χάλια που πέρασα !


    αν και είμαι προσωπικά σε μια φάση που νιώθω ότι έχω κουραστεί και λέω να μείνω μόνος, ξέρω πως ο χρόνος μάλλον θα μου δείξει το δρομο του έρωτα πάλι.

    δεν είναι κακό να είναι κάποιος μόνος η κάθε απόφαση έχει το τίμημα του αλλά αξίζει να δοκιμασέι κανείς το "εμείς" πριν αποφασίσει μου αρκεί το "εγώ"


    νομίζω καλά πας! φαίνεται πως έχεις ακόμα μέσα σου αρκετό "πείσμα που δεν είναι συνήθεια πια!" άρα γέλα "η ζωή είναι μια τρέλλα" :)

    ΥΓ.τελικά μας έβγαλες τον "φιλόσοφο" από μέσα μας !!!!!!!!!!! ομαδική ψυχανάλυση στο διαδύκτιο !:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αξίζει, νομίζω συμφωνούμε -οι περισσότεροι- σε αυτό...

    είναι ωραία να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο, βέβαια, αλλά... η μοναξιά;

    το να μην ερωτεύεσαι είναι ηλίθια συμβουλή...

    ...και ανέφικτη! κάποτε θα τη πάθεις!

    γέλα λοιπόν...
    http://www.youtube.com/watch?v=sOWjLa4AsPk&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή