Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Μην ανησυχείς!


Γιατί όταν ανησυχείς για κάτι όλοι έχουν ένα παράδειγμα με το οποίο νομίζουν ότι θα σε καθησυχάσουν;

Μου λέει ας πούμε κάποιος: «Ο ανιψιός του ξάδελφου του άντρα της γειτόνισσας της κουνιάδας μου είχε κάτι παρόμοιο και τώρα είναι μια χαρά! Έτσι θα είσαι κι εσύ!» Εγώ αυτό το μεταφράζω: α, τον κωλόφαρδο, αυτός τη γλύτωσε, εγώ σε λίγο θα βλέπω τα ραδίκια ανάποδα...

Μου λέει κάποιος άλλος: «Η ανιψιά της ξαδέλφης της γυναίκας του γείτονα του κουνιάδου μου είχε κάτι παρόμοιο και δεν τα κατάφερε, ταλαιπωρήθηκε πολύ και στο τέλος πέθανε κλαψ λυγμ σνιφ σνιφ...» Εγώ αυτό το μεταφράζω: απαναήα μου παναήαμου παναήαμου έτσι θα πάθω κι εγώωωωωω…

Το ίδιο παθαίνω και με τις ειδήσεις. Ξέρω ότι υπάρχουν άνθρωποι που βλέπουν ειδήσεις χαρούμενοι που όλα αυτά τα φρικτά που συμβαίνουν στον κόσμο δεν συμβαίνουν σε αυτούς. Και κάθονται και σχολιάζουν τη κάθε σαδιστική λεπτομέρεια που ανέλυσε με τόσο σαδισμό ο κάθε σαδιστής παρουσιαστής. Εγώ άμα βλέπω ειδήσεις νομίζω ότι θα είμαι το επόμενο θύμα! Γι αυτό δεν βλέπω ειδήσεις. Τέλος πάντων!

Γιατί όταν όλοι σου λένε να μην ανησυχείς ακούγετε τόσο ανησυχητικό;


α, μην ανησυχείτε, δεν έχω τίποτα!

8 σχόλια:

  1. Κάπου κάπου είναι παρηγοριά. Μην αγχόνεσαι, όλα θα πάνε καλά! Δεν τρέχει τίποτα! ;)
    Μερικές φορές το έχεις ανάγκη να το ακούσεις.
    Συγχαρητήρια για το σπίτι! Καλορίζικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επειδή μόνο το ότι επέρασε που τον νού τους ότι πρέπει να σε κάμουν να μεν ανησυχείς.. τότε όντως πρέπει να ανησυχεις!
    ενξερω αν φκάλει νόημα.. ένιγουέι αν δεν φκένει ντροπ μι ε λάιν να το εξηγήσω φέρδερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οι ειδήσεις πάντως στο Ελλάδα...πάνε πια παρέα με lexotanil...κάθε είδηση και ένα χαπάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Loud Melody ευχαριστώ. και για το σπίτι. όπως θα κατάλαβες όποιος το σχολιάζει δίνει και μια δωρεά 1000 ευρώ, θα σου στείλω τον αριθμό του λογαριασμού μου ;-)

    Ηλέκτρα, ακριβώς!!!!

    Γλαύκη κόψε τις ειδήσεις, ειδικά από τη τηλεόραση!

    Κκουλλά δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όντως ο καθένας έχει κι από μια ιστορία να πει. Αλλά ό κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός κι η κάθε ιστορία διαφέρει.
    Κι εγώ για τον ίδιο λόγο αποφεύγω τις ειδήσεις. Μόνο αρνητικά και μαύρα κι άραχνα τα δείχνουν όλα. Αν τους ακούς συνέχεια θα πιστέψεις ότι ζεις στην κόλαση και θα σου'ρθει να πας να φουντάριες από καμιά γέφυρα.
    Καλήμέρα και μακριά από ειδήσεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προσπαθώ σχεδόν πάντα συνειδητά να επιλέγω με τη δική μου κρίση τζαι διαίσθηση την όψη που βλέπω κάτι. Τζαι δεν αφήνω τον καθένα να με χαλά έτσι εύκολα με αχρείαστες έγνοιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. DaisyCrazy πράγματι! ή να μην βγαίνεις καθόλου από το σπίτι!

    Κκουλλά πολύ καλά κάνεις. εγώ δυστυχώς αγχώνομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή