Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009

Πατάτες

Δουλεύεις όλο το πρωί.

Πας στο σπίτι το μεσημέρι.


Τρως ένα νοστιμότατο φαγητό.

Κάνεις μπάνιο.

Ανοίγεις το παράθυρο και ξαπλώνεις στο κρεβάτι.

Φυσάει δροσερό αεράκι και είναι ωραία.


Κουλουριάζεσαι με το σεντόνι μέχρι το μέτωπο.


Χαλαρώνεις.


Σκέφτεσαι ένα λιβάδι.


Πράσινο.


Στο βάθος, χιονισμένα βουνά.

Δίπλα σου, όμορφα δέντρα.


Παραδίπλα άσπρα αρνάκια βόσκουν αμέριμνα.


Κάπου εκεί κι εσύ, αναστενάζεις και αναπνέεις καθαρό αέρα.


Ένα δευτερόλεπτο πριν αποκοιμηθείς.



ΠΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΕΣ


Εδώ οι καλές πατάααατες!!!!


Πατάααααααααααααατες


Πατάααααααααατες


Πατάαααααααααααααατες


Πατάααααααααααααααατες


Πατάααααατες


Πατάααατες



Τα αρνάκια έγιναν σούβλα.


Το λιβάδι, ξεραμένα κατσάβραχα.


Τα όμορφα δέντρα τερατσιές.


Τα μούτρα σου σαν να έγινε σεισμός την ώρα που ήσουν τιτσίρα μες το μπάνιο.

Νομίζω μόνο για ένα πράγμα θα χαιρόμουν αν υπήρχε εεεε... πως λέγονται αυτοί με τα αυτοκίνητα και τις ντουντούκες που πουλούν διάφορα πράματα door to door?
...Πο' τζείνοι!

Εφημερίδες!

Να γυρίζουν οκτώ η ώρα το πρωί της Κυριακής ας πούμε τζαι να πουλούν εφημερίδες... Αλλά να μην διαλαλούν τα θέματα. Κανένας δεν θέλει να ξυπνά με πλήρη αναφορά τι είπε ο πρόεδρος, τι του απάντησε ο wannabe πρόεδρος, τι απάντησε στην απάντηση του wannabe προέδρου ο πρόεδρος και πως το σχολίασαν οι αρχηγοί των κομμάτων. (ανατρίχιασα!)

Να βγαίνεις με τις πυτζαμούδες σου, και το φραπέ στο χέρι και να αγοράζεις τις εφημερίδες σου. Ούτε να ντυθείς, ούτε να πας στο περίπτερο, το μακριά, που έχει ελληνικές και ξένες εφημερίδες.

Να έρχονται αυτές να σε βρίσκουν!


Αν ψάχνει κάποιος επαγγελματικό προσανατολισμό, του βρήκα δουλειά!

9 σχόλια:

  1. Δουλεύεις όλο το πρωί.

    Πας στο σπίτι το μεσημέρι.

    Τρως ένα νοστιμότατο φαγητό.

    Κάνεις μπάνιο.

    Ανοίγεις το παράθυρο και ξαπλώνεις στο κρεβάτι

    kati en mou kathetai kala... edoulefkes olo to proi.. pote eprolaves na mageirepseis? tziai ti douleia en touti pou sxolaneis mesimeri tziai exeis xrono gia ipno? pote na ipovalw tin aitisi mou? tziai an den me piasoun kala na sou kamei o patataris :p

    p.s kata ta alla hahaha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "εδώ οι καλές πατάτες"?? ωω, εν πολλά εξευγενισμένος εσάς ο πατατάρης σας. Στα μέρη μας ακόμα εν ποτζείνους που λαλούν "ιιιέεεεχωωω πατάαατεεεεεςς".

    εγώ θέλω να ζω στη Γουιστέρια Λέην τζιαι το γαλί τζιαι η εφημερίδα ναν στο ξωπόρτι μου κάθε πρωί τζιαι να φκαίνω με το μπουρνούζι για να τα πιάω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xaxaxaxaxxaxa ο δικός μου εφώναζεν "ΠΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΕΣΣΣΣΣΣΣΣ! ΕΧΟΥΜΕΝ ΤΣΕ ΚΡΟΜΜΥΔΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!" είναι μήπως ο ίδιος; εγώ πάλι χαίρομαι όταν τους ακούω γιατί μου θυμίζουν τα παιδικά μου χρόνια... στην αθήνα θυμάμαι περνούσε ένας και φώναζε "οοοοοο Παλιατζήηηηηηηηηηςςςςς! όλα τα παλιάααααααααααα αγοράαααααζωωωωωω!" καλή φάση. κι ένα παλιατζή να είχαμε καλά θα ήταν. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχάπαρη ήταν σάββατο και δούλευα υπερωρία / δουλεύω βάρδια / ήμουν άυπνη. ο ύπνος θρέφει τα μωρά. το φαγητό το ετοίμασα από πριν / ήταν take away / ήταν κάτι πρόχειρο / έκαμε μου το η μάμμα μου. Μπορείς να συμπληρώσεις αίτηση. ότι θες, αλλά όχι άλλον πατατάρη σάββατο μεσημέρι!!! ;-)

    oniropolos ευτυχώς εγλυτώσαμεν τους τζείνους!

    sygxismeni να το προωθήσουμε στο γραφείο εργασίας...

    Sike και να βλέπεις από απέναντι τη Γκάμπι να κάμνει σεξ με τον κηπουρό, και την Ίντι να κολλά του άντρα σου ;-) (έμεινα πίσω - ξέρω το)

    Dorothea δεν μου θυμίζει τίποτα. μου χάλασε απλά τον ύπνο :-((
    στην Αθήνα όμως μια φορά πέρασε ενας τύπος με ακκορντεόν κάτω από το μπαλκόνι μου και ήταν πολύ ρομαντικό, αν αγνοήσεις τους τρεις ορόφους που μας χώριζαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραία ιδέα, αλλά όχι στις 8. Για μένα στις 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. νομίζω θα ηταν καλύτερα να περνάει από τις 8 μέχρι τις 6 κάθε μία ώρα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή